Brändin idea yhdellä silmäykselläBrändin idea yhdellä silmäyksellä

Brändin idea yhdellä silmäyksellä.

Friends & Brgrsin tarina on lähtenyt ystävyydestä. Se on kaverusten perustama ravintola, jonka tavoite on tarjota maailman parhaat kotimaiset burgerit. Se on paikka, johon on mahtavaa kokoontua ystävien kesken – kuten nimikin jo sanoo. Ravintolan ensimmäiseen varsinaiseen mediakampanjaan loimme konseptin, joka dramatisoi brändin koko idean yhdellä silmäyksellä. Siinä Friends & Brgrsin lupaus kiteytyy yhteen universaalisti ymmärrettävään kuvasymboliin. Edes minkäänlaista slogania ei tarvita. Lisäksi laadimme brändille oman puhetavan, joka avaa ravintolan kolme laatupilaria: pihvimmät pihvit, sämpylämmät sämpylät ja perunammat perunat.

Jullari 1
Jullari 2
Jullari 3