Uudistunut Diak uskoo ihmiseen ja erottuu joukosta

Uudistunut Diak uskoo ihmiseen ja erottuu joukosta.

Suomen ammattikorkeakoulukenttä on hyvin samankaltainen – samanlaiset kuvamaailmat kohtaavat samanlaiset värimaailmat, samojen tekstimaailmojen ja brändilupausten siivittäminä. Diak on profiililtaan erilainen ammattikorkeakoulu – halusimme, että Diakin uniikki positio myös näkyy, kuuluu ja tuntuu ulospäin. Uudistimme yhdessä diakkilaisten kanssa Diakin brändin päästä varpaisiin: uusi visuaalinen ilme ja puhetapa erottavat Diakin merkityksellisesti muista ammattikorkeakouluista. Diak uskoo ihmiseen ja antaa sen näkyä ja kuulua. Bränditarina, visuaalinen ilme ja elävä, arkkitehti Stefan Ahlmanin suunnittelemaan Diak-kampuksen (2016) seinässä oleviin Diak-kirjaimiin pohjautuva logo tarjoavat työkalut, joilla erottuvasti viestiä Diakia nykyisille ja tuleville diakkilaisille ja heidän sidosryhmilleen.