11.02.2022
Ennätystuloksella Effie-pronssia
Pelastusarmeija lanseerasi Auta ihmistä -keräyksen vuonna 2017. Se sai lentävän lähdön, jota siivitti valtava julkisuus. Ensimmäisessä kampanjassa esiintyivät Presidentti Tarja Halonen sekä Peter Vesterbacka vähäosaisen asemassa. Ratkaisu tuotti eniten ansaittua mediaa Pelastusarmeijan historiassa, ja keräys tuotti kaiken kaikkiaan 1 461 000 euroa.
Nyt vuoden 2020 kampanja tuotti lähes miljoona euroa enemmän: 2 417 000 euroa, mikä on Pelastusarmeijan kaikkien aikojen ennätys.
Johdonmukainen tekeminen, panostaminen laatuun sekä tunteisiin vetoava kommunikaatio ovat näyttäneet voimansa.
Make it Simplellä on nyt kilpailusta Grand Prix, kulta, hopea, kaksi pronssia sekä useita shortlistauksia.