Ovela kampanja yli kaksinkertaisti myynnin.
Kuten sanonta kuuluu, lanseerauksen voi tehdä vain kerran. Apetitin uusien pakastepizzojen lanseerauksessa moni asia loksahti kohdalleen. Tärkein oli strategia, jossa geneeristen argumenttien (maku, laatu, raaka-aineet jne.) sijaan valittiin periaatteessa merkityksetön argumentti: pizzatehtaan sijainti Pudasjärvellä. Tämä päätös ohjasi kaikkea muuta tekemistä: nimeäminen, pakkaukset, tarina, mainonta. Kaikki kietoutui yhden ennenkuulumattoman paikannimen ympärille – Lago di Pudas. Nimi johti tarinaan, joka avasi oivalluksen kautta myös ne varsinaiset argumentit, kuten herkullisen maun ja kotimaisuuden. Kilpailijoista erilaistavan kampanjan tulokset ovat näkyneet sekä lyhyellä että pitkällä aikavälillä. Myynti lähti heti jyrkkään nousuun. Se yli kaksinkertaistui nopeasti ja on jäänyt pysyvästi merkittävästi aiempaa korkeammalle tasolle.