Ylibrändäyksellä top of mind -ykköseksi.
Oikotie toimii top of mind -bisneksessä. Se palvelu voittaa, joka on ensimmäisenä mielessä, kun asunnon vaihto on ajankohtainen. Siksi strategiamme mainonnassa on ollut huomioarvon maksimointi ja brändinäkyvyyden varmistaminen. Tyylilajiksi valikoituikin ylibrändäys. Luomamme konseptin taustalla on yksinkertainen idea: Oikotie sanotaan Tampereen murteella: ”Oikotiä.” Tähän muotoon sen korjaa aina mainonnassa esiintyvä Timo Jutila. Hänen aisaparinaan kampanjassa seikkailee Käärijä. Ja tavoitteisiin on totta vie päästy: olemme rikkoneet Schibstedin huomioarvoennätyksiä ja Oikotie on noussut spontaanissa tunnettuudessa kategorian ykköseksi. Nyt Oikotie on Suomen suosituin asuntopalvelu. Se on oikea osoite, olitpa sitten ostamassa, myymässä tai vuokraamassa asuntoa.