Oikotiä uuteen kotiin viä

Ylibrändäyksellä top of mind -ykköseksi.

Oikotie toimii top of mind -bisneksessä. Se palvelu voittaa, joka on ensimmäisenä mielessä, kun asunnon vaihto on ajankohtainen. Siksi strategiamme mainonnassa on ollut huomioarvon maksimointi ja brändinäkyvyyden varmistaminen. Tyylilajiksi valikoituikin ylibrändäys. Luomamme konseptin taustalla on yksinkertainen idea: Oikotie sanotaan Tampereen murteella: ”Oikotiä.” Tähän muotoon sen korjaa aina mainonnassa esiintyvä Timo Jutila. Hänen aisaparinaan kampanjassa seikkailee Käärijä. Ja tavoitteisiin on totta vie päästy: olemme rikkoneet Schibstedin huomioarvoennätyksiä ja Oikotie on noussut spontaanissa tunnettuudessa kategorian ykköseksi. Nyt Oikotie on Suomen suosituin asuntopalvelu. Se on oikea osoite, olitpa sitten ostamassa, myymässä tai vuokraamassa asuntoa.

Kloppi

Agility

Kultamitalistit tietää

Näsinneula

Printti